Funcționalități CRM

- SETARE COMPANIE -


De aici începe totul!

Anul trecut, utilizarea generală a unui sistem CRM a crescut de la 56% la 74%. Această statistică a arătat că 91% din firmele cu peste 11 angajați utilizează o platformă CRM, comparativ cu 50% din firmele cu 10 angajați sau mai puțin.

Configurează datele companiei, logo, adrese de email, conturi bancare, semnătură, cota TVA, serii documente și acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte adiționale, facturi fiscale și chitanțe.

Setarea datelor companiei

Trăim într-o lume în care 60% din clienți încep cercetarea produselor sau serviciilor pe unul sau mai multe motoare de căutare - înainte de a se îndrepta către un anumit site web - și folosesc dispozitive mobile și laptopuri pentru a căuta produsele/serviciile de care sunt interesați.

Pentru a angaja potențiali clienți pe mai multe dispozitive în mai multe canale, ai nevoie de baze de date și procese. Cu software-ul CRM AMC, poți crea o privire de ansamblu la 360 grade pentru fiecare persoană cu care intri în contact.

74% din companii spun că utilizarea unui software CRM le-a îmbunătățit accesul la datele clientului!

Alimentate nu numai de îmbunătățirea rezultatelor, ci și de necesitatea de a ține pasul cu concurenții lor și de a crea o experiență excelentă pentru clienți, firmele vor continua să crească investițiile în sistemele CRM. Se preconizează că aceste lucruri vor face ca serviciile CRM să devină o adevărată industrie până la sfârșitul anului 2025.

Ai posibilitatea să testezi crm-ul nostru gratuit timp de 3 luni și abia după hotărăști dacă corespunde nevoilor tale. Nu ai nimic de pierdut, doar de câstigat!

Whatsapp

Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.