Funcționalități CRM

- FACTURARE ONLINE -


Emite facturi fiscale online în patru monede (leu, euro, dolar american, liră sterlină).

Setează facturi recurente pentru serviciile prestate și se emit automat la data setată de tine. Facturile emise pot fi trimise clientului pe e-mail sau pot fi salvate în format PDF.

Crearea facturilor online pentru afacerea ta nu a fost niciodată mai ușoară. CRM AMC este o platformă care poate fi utilizată pe mai multe dispozitive (computer, tabletă, telefon mobil) care facilitează conceperea facturilor de acasă sau de la birou.

Facturare online

Aveți multe sarcini care necesită atenția dumneavoastră. Făceți-vă viața mai ușoară folosind sistemul CRM AMC!

Software-ul CRM AMC ajută firmele să automatizeze sarcinile legate de procesarea facturilor. Atunci când companiile sau departamentele de contabilitate primesc facturi, aceste facturi trec, de obicei, printr-un proces de aprobare, după care informațiile lor sunt corelate cu comenzile de vânzare și cumpărare, precum și cu plățile. Sistemul CRM AMC simplifică acest flux de lucru prin scanarea facturilor, citirea și extragerea datelor în sistem și transferul plăților în format electronic.

După ce facturile online au fost trimise, se poate urmări care au fost plătite parțial sau integral. Odată ce plata este primită, cu un simplu click, se indică dacă factura este plătită. Pot fi introduse toate informațiile relevante, cum ar fi tipul și valoarea plății.

Avantajele facturării online

Facturarea online este un proces mult mai eficient decât orice altă formă de facturare offline. Într-un model de afaceri tradițional, fiecare procedură pe hârtie este plină de etape administrative.

Plăți mai rapide și simple

De fiecare dată când o factură este primită manual, procesul de plată necesită timp pentru a trece prin mai multe etape înainte de organizarea plăților. Cu software-ul CRM AMC, crearea și trimiterea facturilor este foarte simplă și ușoară.

Economie de timp și costuri

Pe lângă economisirea timpului, software-ul CRM AMC reduce și elimină complet costurile suplimentare asociate cu cheltuielile de hârtie, plicuri și călătorie prin curier atunci când facturile se livrează manual.

Organizare mai bună

Utilizarea platformei CRM este probabil cea mai eficientă metodă de a urmări facturile trimise, plătite sau neplătite fără a copleși clienții cu memento-uri.

Ușor accesibil

Poți utiliza soft-ul CRM pe desktop, tabletă sau smartphone. Aceasta înseamnă că, dacă nu poți ajunge la birou, ești acasă sau în călătorie, poți trimite și gestiona facturile 24/7.

Siguranță crescută

Utilizând CRM AMC, tu și clienții tăi poți avea liniște cu privire la securitatea datelor tale personale și de afaceri, asigurându-ți că nu vor exista niciodată pierderi sau scurgeri de date care să poată pune în pericol informațiile companiei sau ale clienților în timpul tranzacției.

Ai posibilitatea să testezi crm-ul nostru gratuit timp de 3 luni și abia după hotărăști dacă corespunde nevoilor tale. Nu ai nimic de pierdut, doar de câstigat!

Whatsapp

Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.