CRM integrat 100% cu e-Factura

Bine ați venit pe pagina dedicată pachetului CRM Premium.

Așa cum sugerează și numele, vă aflați pe pagina de prezentare a pachetului care include toate funcționalitățile soft-ului CRM AMC, fără limite de spațiu de stocare, clienți și furnizori sau de documente emise și primite.

crm premium

Procesul complet de management

Cu ajutorul pachetului CRM Premium, managementul afacerii devine o experiență simplă și eficientă. Sistemul nostru automatizează toate sarcinile repetitive, reducând semnificativ erorile umane și timpul necesar pentru execuția acestora. Gestionarea prospecților, a clienților, a furnizorilor și a angajaților este la un click distanță.

Funcționalitățile existente în softul nostru CRM ajută companiile mici și medii din România să se dezvolte rapid și, în același timp, să economisească semnificativ resursele. Atenția angajaților tăi se poate îndrepta către prospecți și clienți dacă sarcinile repetitive sunt realizate în mod automat și nu mai necesită atenția lor.

Avantajele majore ale pachetului CRM Premium

  • Eficiență sporită
    Automatizările incluse în CRM AMC măresc semnificativ eficiența angajaților companiei.
  • Precizie
    Utilizarea softului CRM elimină semnificativ riscul de apariție a erorilor umane.
  • Personalizare
    Logo-ul și datele companiei tale sunt preluate automat pe toate documentele emise prin intermediul softului CRM.
  • Urmărire facilă
    Rapoartele referitoare la oferte, contracte, facturi, încasări, activitate angajați sunt la un click distanță cu soluția CRM AMC.
  • Siguranță
    Elimină riscul de pierdere a informațiilor importante pentru companie. În CRM AMC sunt realizate și stocate, la finalul zilei, copii de siguranță pentru toate informațiile tale.

Prețuri pachet CRM Premium - 1 lună GRATUIT

39 € + TVA / lună
pentru plata lunară

35 € + TVA / lună
pentru plata la 6 luni

30 € + TVA / lună
pentru plata la 12 luni

e-Factura e-Factura

Orice companie care comercializează pe teritoriul României produse cu grad ridicat de risc fiscal (fructe, alcool, îmbrăcăminte/încălțăminte, produse minerale, construcții noi) sau care prestează servicii B2G are obligativitatea ca, de la 1 iulie 2022, să încarce facturile emise în Spatiul Privat Virtual (SPV). De la 1 ianuarie 2024 a devenit obligatorie încărcarea în SPV a tuturor facturilor B2B emise.

Integrarea cu e-Factura în cadrul programului AMC Facturare oferă o modalitate eficientă de a gestiona procesul de transmitere a facturilor în SPV. Trimiterea facturilotr către Spatiul Privat Virtual se face cu un singur click, în deplină siguranță și conform standardelor impuse.

Funcționalități e-Factura:

Facturile se pot trimite în anumite condiții în format standard (XML) direct la ANAF.

Descărcarea facturilor în format XML e-Factura pentru încărcare manuală în SPV

Trimiterea rapidă a facturilor emise în SPV cu un singur click

Facturile se pot descărca în format standard (XML) sau format PDF direct de la ANAF.

Descărcare automată a facturilor din SPV format XML e-Factura și PDF (în fiecare noapte, cu condiția ca serverul ANAF să funcționeze)

Descărcare manuală a facturilor din SPV cu un singur click pe butonul Actualizează SPV din Rapoarte -> Facturi primite

O afacere de succes are nevoie de parteneri de încredere

Cu CRM AMC nu ai șanse să pierzi nicio e-Factură trimisă sau primită prin SPV deoarece acestea se descarcă, automat, în fiecare zi, atât în zonele de clienți și furnizori cât și în zona de arhivare dedicată.

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk