Web Analytics
CRM integrat 100% cu e-Factura

e-Factura CRM AMC este integrat cu e-Factura


e-Factura este sistemul național de facturare electronică, ce devine obligatoriu și pentru facturile B2B emise începând cu data de 01.01.2024!
100% dintre facturile trimise către ANAF din sistemul nostru CRM sunt validate, pe loc, fără erori!

Creează un cont pe CRM AMC (CRM Premium sau doar AMC Facturare) și scapi de "Problema facturării electronice", mai exact poți trimite și primi facturi electronice transmise prin e-Factura fără bătăi de cap.

Cum funcționează e-Factura în programul nostru CRM?


Trimitere auto
mată e-Factura

Trimitere automată:

Trimiți și primești automat factura în sistemul e-Factura
1. Autorizezi CRM AMC pentru a putea trimite/primi facturi prin portalul RO e-Factura, conectezi contul tău din CRM la Spatiul Privat Virtual (SPV).
2. Emiți factura din contul tău CRM sau din modulul AMC Facturare
3. Prin apăsarea unui buton trimiți factura emisă în e-Factura sau selectezi mai multe facturi și le trimiți pe toate în același timp. Validarea facturilor se face la trimitere: verde - factura a fost trimisă cu succes; roșu - factura prezintă erori de validare (în acest caz factura trebuie modificată și retrimisă)
4. Primești automat răspunsul la facturile trimise în SPV într-un interval de 2-5 minute:
Factura a fost trimisă în ANAF RO e-Factura. Nu a fost prelucrată încă. Verificați peste câteva minute.
Factura a fost validată și prelucrată de către ANAF RO e-Factura.
Instrucțiuni integrare e-Factura în CRM AMC >>

Trimitere e-Factura

Trimitere manuală:

Trimiți și primești factura în sistemul e-Factura, logat pe site-ul anaf.ro
1. Emiți factura din contul tău CRM sau din modulul AMC Facturare
2. Apeși butonul Descarcă e-Factura, din dreptul facturii fiscale emise, care permite descărcarea facturii în format XML
3. Te loghezi pe site-ul anaf.ro la secțiunea Factură electronică -> Trimitere factură, alegi CUI-ul companiei pentru care dorești să trimiți factura, încarci factura format XML descărcată din platforma CRM folosind butonul Alege fișierul, apoi apeși butonul Transmitere XML Factura.
4. Răspunsul la facturile trimise îl gasești în Factură electronică -> Răspunsuri factură întn-un interval de 2-5 minute de la trimitere.

Trimitere e-Factura

Primire automată a facturilor din SPV în CRM AMC:

Facturile primite de la furnizori prin SPV le găsești în rubrica Furnizori -> Listă furnizori, asociate la fiecare furnizor (Dacă nu există furnizorul introdus în platformă, acesta se creează automat la primirea primei facturi din SPV) și în Rapoarte -> Facturi primite.
La fiecare factură descărcată din ANAF prin intermediul e-Factura vei primi înștiințare pe adresa de e-mail principală a contului din CRM AMC.
Dacă serverul ANAF nu a funcționat sau facturile nu s-au descarcat din alt motiv poți folosi butonul Actualizează SPV din Rapoarte -> Facturi primite pentru descărcare manuală a acestora.

Facturile primite de la furnizori sunt ușor de recunoscut deoarece au în dreptul lor semnul și codul pe care a fost trimisă factura (380: Factură; 751: Factură - informaţii în scopuri contabile; 384: Factură corectată; 381: Factură storno) cu indexul de încărcare și descărcare al acesteia.
În plus, în zona acțiuni la fiecare factură găsești 3 opțiuni:
Vizualizează PDF e-Factura SPV
Descarcă PDF e-Factura SPV
Descarcă arhiva e-Factura SPV

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk