Funcţionalităţi CRM


Companie

De aici începe totul. Configurează datele companiei, logo, adrese de email, conturi bancare, semnătură, cota TVA, serii documente și acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte adiționale, facturi fiscale și chitanțe.

Utilizatori multipli

Toate conturile Premium beneficiază de funcția Multi-User. Aceasta a fost special concepută pentru companiile care au mai mulți angajați. Poți crea un număr nelimitat de utilizatori și pentru fiecare poți alege funcțiile la care are acces în platforma CRM.

Mail-uri

Email-ul este un instrument digital indispensabil. Este un mijloc prin care putem comunica cu alți utilizatori (furnizori, clienți, parteneri) de oriunde din lume. CRM AMC poate fi folosit și pentru gestionarea mailurilor, nu mai ai nevoie de alt client de mail.

Clienţi potenţiali

Adaugă direct din mail potențialii clienți și gestionează rapid datele lor de contact. Poți să le creezi oferte și să le trimiti direct pe mail. Când oferta a fost acceptată, cu un singur click, poți transforma clienții potențiali în clienti și poți continua cu ușurință gestionarea acestora.

Clienți

Management productiv înseamnă parteneriate pe termen lung. Noi te ajutăm să gestionezi cu ușurință clienții, serviciile, evenimentele, ofertele, contractele, facturile și încasările. Adaugă datele clienților și îi poti contacta direct din CRM telefonic, prin WhatsApp sau mail.

Calendar

Folosește instrumente digitale actuale și eficiente. Organizează-ti timpul cat mai eficace și productiv posibil. Adăugă în calendarul digital CRM AMC evenimentele importante, întâlnirile cu potențiali clienți sau furnizori, astfel vei fi notificat. Nu-ti va scăpa nimic din vedere!

Servicii

Pe platforma CRM AMC ai toate serviciile organizate în formă de tabel. Acesta a fost structurat în așa fel încât vei putea realiza/genera diverse comparații, analize, rapoarte, sau oferte. Detaliile importante despre servicii, prețuri se pot descărca în format PDF și Excel.

Oferte

CRM AMC îți oferă sabloane predefinite pentru orice tip de ofertă și sunt realizate pentru ca tu să economisești timp important și să te focusezi pe alte aspecte prioritare și nu pe căutarea de modele. Acestea se pot trimite pe mail sau exporta în format PDF.

Contracte

Îți punem la dispoziție șabloane de contracte pe care le poți completa cu ușurință folosind datele și serviciile introduse în CRM apoi le poți trimite pe e-mail sau salva în format PDF. Completează data expirării contractului și sistemul te va notifica cu 7 zile înainte.

Facturi

Emite facturi fiscale online în patru monede (leu, euro, dolar american, liră sterlină). Setează facturi recurente pentru serviciile prestate și se emit automat la data setată de tine. Facturile emise pot fi trimise clientului pe e-mail sau pot fi salvate în format PDF.

Încasări

Ține evidența încasărilor companiei și emite chitanțe fiscale prin intermediul platformei CRM. Trimite automat notificări de plată clienților, prin e-mail, cu un număr de zile stabilit de tine, înainte sau / și după data scadentă a facturii fiscale.

Furnizori

Gestionează informațiile furnizorilor într-un mod ușor și eficient. Adaugă lista de furnizori, serviciile pe care ți le oferă, mail-urile, facturile, toate într-un singur loc. CRM AMC facilitează evaluarea serviciilor, costurilor și a impactului produs asupra business-ului tău.

Rapoarte

Generează automat rapoarte referitoare la clienții noi adăugați, ofertele create, contractele generate, facturile emise (încasate sau neîncasate) și încasările dintr-o perioadă de timp aleasă de tine.

Integrări

Integrează plata cu cardul prin NETOPIA Payments și oferă posibilitatea clienților tăi să aleagă metoda de plată preferată: plata cu cardul, plata prin transfer bancar (OP) sau cash.

Încearcă acum gratuit

Whatsapp

Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.