Acum clienții tăi pot semna digital, direct din e-mail, contractele generate în platforma CRM.
Cu noua funcționalitate de semnătură digitală integrată în CRM AMC, trimiți contractele direct pe e-mail, iar clientul le poate semna rapid și sigur, fără a fi nevoie să acceseze sau să aibă cont în platformă.
După semnarea digitală, documentul este automat actualizat în CRM, reducând semnificativ timpul și costurile administrative.
Am implementat o serie de optimizări pentru a îmbunătăți viteza și performanța platformei, cu scopul de a obține timpi de încărcare reduși și o navigare mai rapidă. Pentru o actualizare a platformei în browserul dvs. vă rugăm să apăsați CTRL+F5 sau ne puteți contacta.
Continuăm să investim în soluții care să facă platforma noastră mai eficientă și accesibilă pentru toți!
Acum, în platforma CRM AMC, ai posibilitatea de a conecta mai multe companii într-un singur cont, gestionându-le cu ușurință. Fiecare companie își păstrează tipul de cont și perioada de valabilitate individuală..
Pachetul SPV include funcționalitățile din modulele AMC Facturare și AMC Arhivare și este destinat companiilor care doresc o siguranță mai mare a efacturilor.
E-facturile trimise și primite în Modulul de Facturare sunt grupate după clienți și furnizori, iar în modulul de Arhivare se pot găsi uțor după index de încărcare și descărcare..
AMC Arhivare descarcă automat din SPV toate facturile trimise și primite, în format PDF și ZIP, indiferent de programul de facturare folosit pentru emitere. Pentru asta trebuie doar să autorizezi contul din platforma CRM AMC în SPV.
Legea ne obligă să înregistrăm în contabilitate facturile de la furnizori primite prin SPV ANAF. Din acest motiv am venit în ajutorul utilizatorilor cu funcționalitatea de descărcare multiplă a facturilor PDF și a arhivelor pentru facturile primite din sistemul RO e-Factura prin intermediul softului CRM AMC sau AMC Facturare.
Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk