Până azi trimierea mailurilor din platformă se putea face doar cu mailuri personalizate (nume@domeniu.extensie). Acum se poate adăuga, seta și trimite informație și cu o adresă Gmail (nume@gmail.com). Pentru detalii consultați documentația Adăugare Gmail.
Deoarece ne dorim ca utilizatorii CRMAMC să beneficieze de cele mai bune servicii, am implementat și plata cu cardul prin euPlatesc. Acum, fiecare utilizator, are posibilitatea de a integra 2 metode de plată cu cardul.
Acum puteți să urcați baza de date de clienți în platforma CRMAMC folosind fișiere CSV. Importul de clienți vă ajută să va tranferați baza de date în platformă mult mai ușor.
Migrarea produselor/serviciilor pe platforma CRM AMC este acum mult mai ușor de realizat. Șablonul în format CSV pus la dispoziție vă permite să urcați un numar mare de produse în același timp.
Sarcinile care trebuie efectuate periodic sunt la fel de importante ca sarcinile unice. Odată setate se transformă automat în sarcini unice în ziua în care acestea trebuie îndeplinite. Managerul afacerii poate să se ocupe de alte lucruri deoarce colegii nu au cum să uite să realizeze task-urile date cât timp cât folosesc platforma CRM AMC.
Acum poți crea grupe și poți asigna clienții unei anumite grupe pentru o evidență mai ușoară a acestora.
Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.