Funcționalități CRM

- GESTIONARE FACTURI FURNIZORI -


Gestionează informațiile furnizorilor într-un mod ușor și eficient.

Relaţiile cu furnizorii se bazează pe încredere, pe disponibilitate şi pe rapiditatea răspunsurilor, iar firmele au nevoie să-şi cunoască furnizorii cât mai bine. Toate aceste criterii sunt îmbunătăţite datorită unor soluţii software eficiente şi fiabile precum platforma CRM AMC. Aceste soluţii permit organizarea informaţiilor, automatizarea procedurilor şi sincronizarea evenimentelor între colaboratori.

CRM AMC vizează crearea schimbului de informaţii pe două direcţii cu furnizorii: atât spre ei, cât şi dinspre ei. Sistemul CRM ajută companiile să înţeleagă şi să anticipeze nevoile furnizorilor, precum şi obiceiurile lor; astfel companiile pot să-şi optimizeze strategia de dezvoltare pentru a ţine pasul cu piaţa.

Software-ul CRM AMC este conceput pentru a digitaliza modul în care colaborezi cu furnizorii. Cu acces complet la o singură bază de date centralizată, vei putea să urmăreșți cu ușurință contractele, proiectele și sarcinile.

Gestionare furnizori si facturi furnizori

Adaugă lista de furnizori, serviciile pe care ți le oferă, mail-urile, facturile, toate într-un singur loc. CRM AMC facilitează evaluarea serviciilor, costurilor și a impactului produs asupra business-ului tău.

Beneficiile utilizării CRM AMC pentru gestionarea informațiilor furnizorilor:
● Crează o bază de date centralizată a tuturor furnizorilor
● Monitorizează progresul proiectelor comune
● Urmărește cu ușurință observațiile/reclamațiile
● Urmărește cu ușurință sarcinile și acțiunile furnizorilor
● Face vizibile tendințele furnizorilor

Ai posibilitatea să testezi crm-ul nostru gratuit timp de 3 luni și abia după hotărăști dacă corespunde nevoilor tale. Nu ai nimic de pierdut, doar de câstigat!

Whatsapp

Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.