CRM integrat 100% cu e-Factura

Fluxul informației în relația cu clienții prin intermediul aplicației CRM AMC


Exemplificarea unui raport de activitate pentru gestionarea unui client ajută la înțelegerea importanței utilizării unei aplicații pentru administrarea afacerii.

  • Pasul 1

    Preluarea cererii de la clientul potențial și adăugarea acestuia în aplicația CRM.

    Dacă cererea ajunge la utilizatorul aplicației prin intermediul poștei electronice (pe adresa de e-mail a companiei), acesta o poate transforma cu un singur click în client potențial. În alt caz, se adaugă clientul potențial folosind butonul “Adaugă client potențial”.

  • Pasul 2

    Ofertarea clientului potențial

    Folosim butonul “Creează ofertă” pentru emiterea unei oferte pe baza cererii primite (informațiilor colectate) de la clientul potențial și trimitem oferta direct pe e-mailul clientului sau o descărcăm și o trimitem folosind un alt canal de comunicare. Este important să marcăm serviciile ofertate pentru a avea un raport clar a acestora.

  • Pasul 3

    Transformarea clientului potențial în client

    După acceptarea ofertei de către clientul potențial, acesta se transformă în client cu ajutorul butonului “Transformă în client”. Marcăm serviciile ce urmează a fi prestate pentru a avea o situație clară a acestora (putem vedea în rapoarte serviciile ofertate și serviciile contractate) și pentru a putea emite facturile fiscale.

  • Pasul 4

    Contractarea serviciilor

    Generarea și semnarea contractului de prestări servicii se face direct din aplicație și se poate transmite clientului pe adresa de e-mail furnizată sau se descarcă în format PDF și se transmite fizic sau pe altă cale. După generarea contractului este recomandat sa-i trecem și data expirării pentru ca aplicația să ne notifice automat. În acest fel nu uităm să prelungim contractele care expiră.

  • Pasul 5

    Prestarea serviciilor

    Echipa de execuție prestează serviciile conform contractului și anunță departamentul administrativ la finalizare pentru a genera procesul verbal de acceptanță (acolo unde este cazul – în special la contractele semnate cu instituțiile publice).

  • Pasul 6

    Generarea și semnarea procesului verbal de acceptanță

    Departamentul administrativ al companiei care prestează serviciile completează procesul verbal de acceptanță și îl trimite clientului pentru semnare. Acesta se poate trimite pe adresa de e-mail a clientului înregistrată în sistem cu un singur click.

  • Pasul 7

    Emiterea facturii fiscale

    După primirea procesului verbal semnat de client, se poate emite factura fiscală pentru serviciile prestate conform contractului agreat de ambele părți implicate. Emiterea facturii fiscale se face rapid și simplu din aplicația CRM, seria și numărul se completează automat, iar serviciile se aleg din listă (în listă apar doar serviciile setate la clientul respectiv). Opțional se poate bifa plata cu cardul dacă compania a implementat această funcție în aplicația CRM.

  • Pasul 8

    Încasarea contravalorii facturii fiscale

    Evidența încasărilor se poate ține cu platforma CRM AMC în 3 moduri:
    - prin ordin de plată (bancă, trezorerie, cec, ...). În acest caz se alege data încasării și se poate introduce numărul ordinului de plată sau o altă specificație relevantă.
    - cu numerar. Aplicația CRM oferă posibilitatea generării automate a chitanței aferente pentru încasările de la clienții persoane juridice.
    - cu cardul. Răspunsul se întoarce automat în platformă iar factura este marcată ca fiind încasată.

Descoperă Pachetul CRM Standard, o opțiune gratuită. La înregistrare beneficiezi GRATUIT de 1 lună CRM Premium, după care revii la standard. Nu ai nimic de pierdut, doar de câştigat!

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.