Funcționalități CRM

- EVIDENȚĂ ÎNCASĂRI -


Ține evidența încasărilor companiei și emite chitanțe fiscale prin intermediul platformei CRM.

Platforma CRM AMC îți oferă o imagine completă a încasărilor companiei. Este vorba despre centralizarea tuturor fluxurilor de încasări într-un singur sistem și automatizarea calculelor veniturilor.

Trimite automat notificări de plată clienților, prin e-mail, cu un număr de zile stabilit de tine, înainte sau / și după data scadentă a facturii fiscale.

Gestionarea incasarii facturilor

Sistemul CRM AMC poate oferi o viziune completă și analitică a încasărilor, care este vitală pentru a menține o situație eficientă a veniturilor.

Un sistem eficient de gestionare a încasărilor firmei, nu este doar cheia creșterii profitabile a afacerii este, de asemenea, fundamental pentru satisfacția clienților. Dacă procesul de comandă este într-un sistem, iar facturarea este în altul, faceți loc pentru erori, întârzieri și comunicări greșite.

Cu softul CRM AMC eliminați procesele și calculele manuale pentru a economisi bani și timp, eliminând în același timp erorile. Oferiți vizibilitate clară în toate aspectele procesului de încasare a veniturilor. Puneți informațiile despre încasări într-un loc central securizat online.

Ai posibilitatea să testezi crm-ul nostru gratuit timp de 3 luni și abia după hotărăști dacă corespunde nevoilor tale. Nu ai nimic de pierdut, doar de câstigat!

Whatsapp

Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.