CRM integrat 100% cu e-Factura

Funcționalități CRM

- CLIENT E-MAIL -


CRM AMC poate fi folosit și pentru gestionarea e-mailurilor, nu mai ai nevoie de alt client de mail

E-mailul este un instrument digital indispensabil. Este un mijloc prin care putem comunica cu alți utilizatori (furnizori, clienți, parteneri) de oriunde din lume.

Urmărirea e-mailurilor printr-o căsuță de e-mail tradițională poate deveni copleșitoare și confuză. Începând cu 2015, lucrătorul de birou a primit, în medie, 121 de e-mailuri. Este important ca fiecare e-mail să fie primit și adresat în timp util pentru a crește probabilitatea de a genera venituri.

Gestionare e-mailuri

Îți poți integra calendarele pentru a programa întâlniri și pentru a atrage perspective și clienți.

Software-ul CRM AMC este un instrument util pentru întreprinderile de toate dimensiunile, o platformă cu adevărat eficientă, care se poate extinde odată cu nevoile firmei.

Cu această funcțiune referitoare la e-mail, sistemul CRM AMC te ajută la menținerea angajaților organizați și productivi

Descoperă Pachetul CRM Standard, o opțiune gratuită. La înregistrare beneficiezi GRATUIT de 1 lună CRM Premium, după care revii la standard. Nu ai nimic de pierdut, doar de câştigat!

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.