CRM integrat 100% cu e-Factura

Funcționalități CRM

- GENERARE RAPOARTE -


Platforma CRM AMC generează automat rapoarte referitoare la clienții noi adăugați, ofertele create, contractele generate, facturile emise (încasate sau neîncasate) și încasările dintr-o perioadă de timp aleasă de tine

Cu software-ul CRM AMC utilizatorii pot vizualiza statistici dintr-o perspectivă extrem de vizuală, captivantă folosind rapoarte personalizate și tablouri de bord. Acestea oferă actualizări de date în timp real. Managementul poate utiliza aceste rapoarte pentru a lua decizii bazate pe date.

O investiție în CRM AMC este o investiție în viitorul afacerii tale!

În ceea ce privește raportarea, analiza vânzărilor este una dintre cele mai valoroase caracteristici ale unui sistem CRM. Utilizatorii pot crea campanii de vânzări mai bune în viitor, analizând datele campaniilor trecute. CRM AMC te ajută să colectezi date din social media, sondaje și traficul de site-uri web, apoi să le analizezi - toate cu același software.

Această funcționalitate oferă o imagine centralizată, transparentă, asupra tuturor activităţilor desfăşurate în cadrul unei companii. CRM AMC generează rapoarte, statistici şi analize detaliate asupra indicatorilor de performanţă financiari sau non-financiari. Lipsa unui CRM de raportare reduce cu până la jumătate eficienţa unui sistem informatic, care s-ar limita strict la înregistrarea unor date în sistem.

Generare rapoarte

Beneficii:

  • Oferă o imagine de ansamblu asupra companiei;
  • Generează rapid situaţii la zi;
  • Creşte capacitatea de analiză.

Descoperă Pachetul CRM Standard, o opțiune gratuită. La înregistrare beneficiezi GRATUIT de 1 lună CRM Premium, după care revii la standard. Nu ai nimic de pierdut, doar de câştigat!

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk