CRM AMC este un instrument de gestiune a resurselor, informatiilor si timpului tau. Nu pierde niciun detaliu din activitatea afacerii tale. Gestioneaza clientii, furnizorii, meeting-urile, task-urile, mail-urile, serviciile, ofertele, contractele, facturile, platile si incasarile, toate acestea cu ajutorul unei singure platforme online.
Pentru a putea folosi platforma CRM trebuie sa creezi un cont accesand pagina Incearca gratuit. Alege tipul de cont pe care vrei sa utilizezi:
✅ CRM (Premium 1 lună GRATUIT). Dupa expirarea perioadei de gratuitate poti prelungi CRM Premium sau poti folosi CRM Standard GRATUIT pe viata.
✅ AMC Facturare (1 lună GRATUIT). Poti prelungi oricand AMC Facturare sau daca doresti poti face upgrade la CRM Premium.
Configureaza datele companiei, logo, adrese de email, conturi bancare, semnatura, cota TVA, serii documente pentru ca acestea vor fi preluate automat pe documentele emise prin intermediul CRM-ului: oferte, contracte, acte aditionale, procese vrebale, facturi proforme, facturi fiscale si chitante.
Va oferim posibilitatea de a crea un profil pentru companie, iar datele introduse sunt preluate automat in documentele (oferte, contracte, acte aditionale, procese verbale, facturi, chitante) emise catre clientii companiei.
Datele despre cont se pot edita din Companie->Setari generale.
- logo-ul companiei
- modificati profilul companiei: adresa de e-mail, numarul de telefon, .... Adresa de e-mail si numarul de telefon introduse aici vor fi preluate pe ofertele emise de administratorul firmei (pe ofertele emise de alti utilizatori se va prelua numarul de telefon si adresa de e-mail a utilizatorului care le emite) si pe contractele, actele aditionale, procesele verbale emise la nivelul firmei, indiferent de utilizatorul care se ocupa de asta.
Informatiile despre companie se pot adauga/edita din Companie->Setari generale->Date Firma.
- completati toate informatiile despre companie in campurile dedicate (denumire, adresa, CUI, Numar inregistrare registrul comertului, Capital social).
Atat informatiile despre companie cat si logo-ul sunt preluate automat in documentele emise prin intermediul CRM-ului si trimise clientilor.
- Daca compania este platitoare de TVA, alegeti DA la caseta TVA. Daca alegeti DA la CUI se adauga RO pe documentele emise, iar la emiterea unei facturi se adauga valoarea TVA aferenta cotei alese la serviciul/produsul facturat (cota se alege la emiterea facturii. Implicit apare cota Principala setata pe cont si se poate modifica la fiecare produs in momentul facturarii sau setarii facturii recurente).
- Scadere stoc - Alegeti DA doar daca introduceti stoc la produse si doriti ca acesta sa scada la emiterea facturii fiscale.
- Campul Despre Companie daca este completat apare automat in zona Despre Companie la generarea unei oferte.
- Semnatura (se adauga in format JPG sau PNG) si se preia automat pe contracte, acte aditionale si procese verbale. Daca doriti sa semnati si ofertele, la emitere/editare aveti optiunea de a adauga si semnatura.
De aici puteti modifica parola contului de administrare al companiei in platforma CRM AMC.
De aici poti edita termenii contractului ce se vor prelua automat la generarea unui contract nou.
In sectiunea Setari Notificari din Companie->Setari Companie puteti seta urmatoarele:
Setarile suplimentare se afla in fereastra Setari generale accesand Companie->Setari generale si se refera la: conturi bancare companie, cote TVA companie, serie si numar facturi proforme, serie si numar facturi fiscale, serie si numar chitante, grupuri clienti, departamente utilizatori/angajati, functii utilizatori/angajati, drafturi contracte, invitatii trimise.
Aici puteti adauga/edita/sterge conturile bancare detinute de companie. Facturile emise prin intermediul platformei CRM AMC preiau in antet datele bancii principale si la sfarsitul facturii datele bancilor secundare.
In cazul in care firma dumneavoastra este platitoare de TVA, pentru a emite facturi, este necesar sa setati cota TVA. Puteti introduce mai multe cote TVA. In momentul generarii unei facturi aveti posibilitatea de a seta TVA-ul pentru fiecare produs in parte (daca este cazul).
Sunt tabele individuale, dar cu setari similare. Pentru emiterea unei facturi proforme/facturi fiscale/chitante este necesar sa setati seria acesteia si primul numar. In cazul in care seria unei facturi/chitante exista deja in contabilitate, va recomandam ca numarul sa fie mai mare cu 1. In felul acesta, se poate evita inregistrarea a doua facturi/chitante cu acelasi numar si aceeasi serie in contabilitate. Numarul facturilor si cel al chitantelor este generat automat (autoincrementare) la emiterea documentelor pornind de la numarul setat initial in aceasta sectiune.
Puteti crea/edita liste de clienti/clienti potentiali si fiecare client il puteti adauga intr-o lista.
Butonul + Departament permite adaugarea departamentelor din companie. Ulterior la adaugare unei functii se alege departamentul de care apartine.
Foloseste butonul + Draft contract pentru a adauga mai multe drafturi de contract. Ulterior la crearea unui contract nou poti alege draftul pe care vrei sa-l folosesti. Drafturile raman in lista si pot fi editate si sterse.
Aici puteti verifica invitatiile trimise de dumneavoastra, precum si statusul acestora:
- Invitatie trimisa
- Cont activ
Primesti 90 de zile pentru fiecare invitatie concretizata, daca persoana invitata creeaza cont si achita un abonament pentru o perioada de 6 sau 12 luni.
Functia "Utilizatori multipli" iti permite sa adaugi, modifici, dezactivezi, stergi alte conturi de utilizatori cu acces complet sau partial la actiunile din contul companiei.
Toate functionalitatile platformei sunt disponibile in intregime si fara limite dupa crearea contului de utilizator. Puteti adauga cate adrese de e-mail doriti.
Dupa ce v-ati autentificat (sau in cazul in care nu aveti inca un cont de utilizator, va rugam cititi punctul Cum accesez sistemul sau dati click pe Inregistrare). In panoul de administrare, in partea stanga veti gasi sectiunea Companie -> Email-uri -> Adauga Cont Email.
Completati formularul cu datele solicitate: nume, prenume, adresa de e-mail, parola si numele serverului de e-mail. Numele serverului este de obicei mail.numedomeniu.extensie - de ex. mail.crmamc.ro, optional semnatura si dati click pe Salveaza.
Dupa autentificarea cu e-mailul accesati Companie -> Email-uri. In dreptul e-mailului principal dati click pe Actiuni -> Seteaza SMTP. In cazul in care nu stiti serverul SMTP sau portul, va rugam contactati firma de hosting. In general, Adresa Server SMTP este de forma mail.numedomeniu.ro.
Completati formularul cu datele solicitate: nume, prenume, adresa de e-mail, parola (parola generata pentru platforma), nume server (pentru GMAIL serverul este: imap.gmail.com), optional semnatura si dati click pe butonul Salveaza.
Pasii pentru generarea parolei sunt:Pentru setare SMTP e-mail Google (GMAIL) folositi: Adresa server SMTP: smtp.gmail.com; Port: 587; TSL trebuie sa fie bifat.
Completati formularul cu datele solicitate: nume, prenume, adresa de e-mail, parola (parola generata pentru platforma), nume server (pentru YAHOO serverul este: imap.mail.yahoo.com), optional semnatura si dati click pe butonul Salveaza.
Pasii pentru generarea parolei sunt:
Trebuie sa fiti logat in browser-ul web cu emailul (yahoo) respectiv
Trebuie sa aveti activata autentificarea in 2 pasi
1. Accesati https://login.yahoo.com/myaccount/security/app-password/
2. In campul „Alte modalitati de conectare”, apasati butonul “Generare parola aplicatie” -> introduceti numele aplicatiei -> Genereaza parola.
3. Introduceti parola generata in campul Parola.
Pentru setare SMTP e-mail Yahoo folositi: Adresa server SMTP: smtp.mail.yahoo.com; Port: 465 sau 587; TSL trebuie sa fie bifat.
Prima adresa de e-mail adaugata va fi automat marcata ca fiind cea principala. In Sectiunea Mailbox va veti autentifica automat cu adresa de e-mail principala.
In aceasta zona gasesti lista cu conturi de e-mail configurate in platforma CRM AMC.
In cazul in care doriti ca adresa de e-mail principala sa fie alta trebuie sa accesati Companie->Conturi de e-mail, unde sunt afisate toate adresele conectate la platfoma CRM AMC. Dati click pe butonul de setari din dreptul adresei de e-mail dorita si selectati Seteaza E-mail Principal.
Fiecare adresa de e-mail adaugata poate fi accesata din CRMAMC. In MailBox se preiau toate mesajele din adresa de e-mail selectata. Astfel, platforma permite organizarea si gestionarea mesajelor dintr-un singur loc. Mesajele primite pe adresa accesata vor fi afisate cate 10 pe pagina. Aveti posibilitatea sa marcati orice mesaj primit ca fiind citit/necitit, puteti muta in alt folder (Arhive/Ciorne/Spam/Gunoi/Inbox) sau sa etichetati in functie de prioritati (Important/De facut/Mai tarziu/Personal/Serviciu).
Mai mult, toate mesajele primite se pot citi, puteti vizualiza atasamentele, trimite un raspuns sau redirectiona catre alta adresa de e-mail, se poate printa mesajul sau chiar sterge. Pentru a usura gasirea unui mesaj, aveti posibilitatea de a-l cauta utilizand campul de cautare din partea dreapta, sus.
Compunerea si trimiterea mesajelor este simpla, doar accesati Mailbox->Compune si introduceti datele dorite: Destinatarul, CC, BCC, Subiect si Mesaj. Daca aveti atasamente de adaugat, puteti incarca documente de pana la 25MB si trimite sau salva in ciorne, daca este cazul.
Pentru a nu pierde evenimente importante, CRM AMC permite adaugarea unor notificari intr-un calendar personal fiecarui utilizator. Pentru a adauga un eveniment puteti accesa Calendarul, apoi dati click pe Adauga Eveniment. In fereastra deschisa puteti alege data, ora evenimentului, titlul acestuia, iar pentru a usura identificarea fiecarei notita, o puteti conecta cu un client/furnizor existent, daca este cazul.
Optional poti alege sa primesti notificare pe mail in ziua evenimentului sau cu o zi inainte de acesta.
Platforma CRM AMC va ofera posibilitatea de a adauga serviciile companiei dumneavoastra si de a le conecta cu anumiti clienti. Serviciile au fost structurate in asa fel incat veti putea realiza/genera diverse comparatii, analize, rapoarte, sau oferte. Detaliile importante despre servicii si preturile lor se pot descarca in format PDF si Excel folosind optiunile din capul tabelului din Lista de servicii.
Pentru a reduce timpul adaugarii serviciilor puteti introduce mai multe randuri doar apasand butonul +. Ca sa definiti un serviciu/produs aveti nevoie de Numele Serviciului/Produsului, Cod Identificare produs, Descriere, Pret, Perioada (valori predefinite: saptamana/luna/an/unic). Serviciile sunt globale, ele putand fi atribuite clientilor in aceeasi stare sau se pot personaliza in functie de client.
Serviciile sunt utilizate in sectiunile Clienti/Furnizori si Ofertare. Acestea se pot aloca furnizorilor si clientilor. Pentru fiecare serviciu/produs alocat unui client aveti posibilitatea de a modifica pretul si se adauga observatii pentru cazul in care doriti ca un anumit serviciu sa fie vandut cu preturi diferite pentru clienti diferiti. Modificarea pretului unui serviciu/produs este individuala si nu presupune schimbarea datelor din produsele/serviciile initiale gasite in Lista Servicii din Servicii Clienti.
Serviciile/produsele se pot atasa ofertelor create pentru diferiti clienti.
Scopul CRM-ului creat de AMC WEBSOFT SRL consta in a usura munca companiilor mici si mijlocii si de a le ajuta sa se dezvolte mai usor si rapid. Va oferim posibilitatea de a adauga fiecare client potential in sectiunea Clienti potentiali -> Adauga client potential. Adaugarea unui client potential este simpla si rapida. Am automatizat procesul de adaugare, dumneavoastra nu trebuie decat sa scrieti CUI-ul unei companii/institutii, iar noi preluam toate datele publice ale acesteia si le punem intr-un formular. In pasul urmator, dumneavoastra trebuie sa verificati datele introduse si sa completati cu informatiile lipsa, ca: Numarul de telefon al persoanei de contact, adresa de e-mail s.a.m.d. Puteti adauga si observatii pe care doar dumneavoastra le puteti vedea si website-ul/urile companiei respective.
In Lista Clienti potentiali sunt afisati toti clientii potentiali ai companiei dumneavoastra.
Tabelul contine link-uri rapide precum website-ul companiei respective, notitele adaugate, ofertele create. Daca clientul potential are un numar de telefon valid puteti apela direct din aplicatie sau trimite mesaj pe whatsapp folosind iconitele din zonele Mobil/Whatsapp. Adaugand un e-mail valid al firmei respective puteti trimite mesaje folosind adresa de e-mail cu care v-ati conectat la pasul Accesare conturi E-mail. Editarea unui client potential se poate face din Actiuni -> Editeaza sau facand click pe numele acestuia.
Pentru fiecare client potential, CRM AMC va pune la dispozitie un panou de administrare care contine:
Pentru ca tot sistemul nostru functioneaza pe baza e-mailului adaugat ne-am gandit sa usuram procesul de adaugare clienti. Cererile noi de oferta trimise pe e-mailul dumneavostra pot fi marcate ca fiind de la Clienti potentiali. In corpul mesajului primit dati clic pe Transforma in client potential. Dupa introducerea acestuia in lista de Clienti Potentiali puteti crea oferta. In cazul in care una dintre ofertele trimise unui client potential este acceptata de acesta veti putea sa il mutati in lista Clienti accesand Administreaza Client Potential -> Transforma in client.
Daca ati configurat e-mailul companiei dumneavoastra puteti trimite e-mailuri fiecarui client potential accesand Trimite e-mail din Administrare client.
Se va prelua automat adresa de e-mail principala a companiei. Serviciul Trimitere e-mail va permite sa adaugati CC si BCC, subiect, mesaj si atasamente (dimensiunea maxima a atasamentelor sa nu depaseasca 25MB).
O functionalitate importanta oferita de aplicatia CRM AMC este Crearea ofertelor. Acesta va scapa de nenumaratele foldere si fisiere de pe desktop, iar unul dintre avantaje este ca documentele generate prin intermediul platformei sunt stocate pe serverele noastre, in siguranta, fiind accesibile de oriunde si oricand. In acest fel puteti urmari cu usurinta care dintre oferte au fost trimise catre clienti si care nu. Puteti opta pentru crearea unei noi oferte sau pentru editarea unei oferte existente.
Se pot trimite oferte personalizate oricarui client adaugat in lista de clienti. Sunt predefinite doua sabloane. O oferta contine date despre firma dumneavoastra, logo-ul acesteia si informatiile ofertei. Pentru a usura procesul de creare a unei oferte va oferim posibilitatea de a adauga serviciile atribuite fiecarui client.
Atasarea unui serviciu in oferta: Pentru a atasa un serviciu sau produs in oferta dumneavoastra trebuie sa dati click pe butonul Adauga servicii/produse. In casuta noua deschisa selectati din lista de produse si apasati pe Adauga. Serviciile afisate in lista nu sunt cele atribuite fiecarui client deoarece ele trebuie acceptate prin contract inainte de a le adauga in lista.
Ofertele salvate se gasesc in sectiunea Lista Oferte din Administrarea Clientului. Acestea au statusul Netrimis, nu se trimit odata apasat butonul Salveaza.
Folositi butonul Adauga notite pentru cientii potentiali. De exemplu: de revenit cu un apel in data de ....
In administrarea unu client se pot vizualiza/adauga evenimente care sunt in stransa legatura cu clientul respectiv. Lista evenimente este conectata cu un calendar universal al aplicatiei. Aici puteti adauga evenimente pe o anumita data si ora din viitor cu anumite mentiuni (de exemplu: “De trimis oferta”).
Toate evenimentele adaugate tuturor clientilor/furnizorilor se pot vizualiza in Calendar.
In momentul in care un client potential este de acord cu oferta propusa puteti sa-l transformati in Client si sa continuati administrarea acestuia cu generare de contracte, emitere facturi si incasari.
Puteti adauga un client potential in platforma CRM AMC in mai multe moduri:
1. Automat. Adaugarea automata a unui client potential este simpla si rapida. Aceasta se face din e-mailul companiei integrat in platforma CRM AMC. Deschideti mailul din platforma si apasati butonul Transforma in Potential Client. Datele clientului potential vor fi preluate automat din e-mail, iar descrierea din e-mail va fi copiata in zona Observatii a clientului potential.
2. Manual. Adauga fiecare client potential in sectiunea Clienti Potentiali->Adauga Client Potential.
Adaugarea unui client potential este simpla si rapida. Daca este persoana juridica trebuie doar sa introduceti CUI-ul companiei, iar noi preluam toate datele publice ale acesteia si le punem in formular. In pasul urmator, dumneavoastra trebuie sa verificati datele introduse si sa completati cu informatii lipsa, precum: Numarul de telefon al persoanei de contact, adresa de e-mail, .... Puteti adauga si observatii pe care numai dumneavoastra le puteti vedea si website-ul/urile companiei respective.
Daca este vorba despre o persoana fizica datele se introduc manual in formular.
Scopul principal al CRM AMC este de a usura munca companiilor mici si mijlocii in relatia cu clientii si de a le ajuta sa creasca mai rapid.
Va oferim posibilitatea de a adauga fiecare client in sectiunea Clienti->Adauga Clienti.
Adaugarea unui client este simpla si rapida. Am automatizat procesul de adaugare, dumneavoastra nu trebuie decat sa scrieti CUI-ul unei companii, iar noi preluam toate datele publice ale acesteia si le punem intr-un formular. In pasul urmator, dumneavoastra trebuie sa verificati datele introduse si sa completati cu informatii lipsa, ca: Numarul de telefon al persoanei de contact, adresa de e-mail s.a.m.d. Puteti adauga si observatii pe care numai dumneavoastra le puteti vedea si website-ul/urile companiei respective.
In Lista Clienti sunt afisati toti clientii companiei dumneavoastra.
Tabelul contine link-uri rapide precum website-ul companiei respective, serviciile atribuite clientului sau alte observatii. Daca un client are un numar de telefon valid puteti apela direct din aplicatie sau trimite mesaj pe whatsapp folosind iconitele din zonele Mobil/Whatsapp. Adaugand un e-mail valid al firmei respective puteti trimite mesaje folosind adresa de e-mail cu care v-ati conectat la pasul Accesare conturi E-mail. Editarea unui client se poate face din Actiuni->Editeaza sau facand click pe numele acestuia.
Pentru fiecare client CRM AMC va pune la dispozitie un panou de administrare continand servicii precum:
Daca ati configurat e-mailul companiei dumneavoastra puteti trimite e-mailuri fiecarui client accesand Trimite e-mail din Administrare Client.
Se va prelua automat adresa de e-mail principala a companiei. Serviciul Trimitere e-mail va permite sa adaugati CC si BCC, subiect, mesaj si atasamente (dimensiunea maxima a atasamentelor sa nu depaseasca 25MB).
Aveti posibilitatea de a asigna servicii/produse diferite pentru fiecare client din lista dumneavoastra. Daca inca nu ati configurat serviciile/produsele companiei va rugam accesati Servicii/Produse Clienti si consultati instructiunile de la punctul Servicii/Produse. Pentru atribuirea acestora unui client este de ajuns sa bifati casuta corespunzatoare serviciului/produsului ales si sa dati click pe Salveza. Daca pentru un anumit client serviciul selectat are alt pret sau doriti sa adaugati cantitatea ori alte observatii puteti modifica campurile Pret, Bucata, Observatii.
Una dintre functionalitatile oferite de platforma CRM AMC este Crearea unei oferte. Acest lucru va scapa de nenumaratele foldere si fisiere de pe desktop, iar unul dintre avantajele acestuia este ca documentele generate sunt stocate pe serverele noastre, in siguranta, fiind accesibile oriunde si oricand. In felul acesta puteti vedea cu usurinta care dintre oferte au fost trimise catre clienti si care nu. Puteti opta fie pentru a crea o oferta noua, fie pentru a selecta si edita o oferta existenta.
Se pot trimite oferte personalizate oricarui client adaugat in lista de clienti. Sunt predefinite doua sabloane. O oferta contine date despre firma dumneavoastra, logo-ul acesteia si informatiile ofertei. Pentru a usura procesul de creare a unei oferte va oferim posibilitatea de a adauga serviciile atribuite fiecarui client.
Atasarea unui serviciu in oferta: Pentru a atasa un serviciu sau produs in oferta dumneavoastra trebuie sa dati click pe butonul Adauga servicii/produse. In casuta noua deschisa selectati din lista de produse si apasati pe Adauga. Serviciile afisate in lista nu sunt cele atribuite fiecarui client deoarece ele trebuie acceptate prin contract inainte de a le adauga in lista.
Ofertele salvate se gasesc in sectiunea Lista Oferte din Administrarea Clientului. Acestea au statusul Netrimis, nu se trimit odata apasat butonul Salveaza.
In momentul in care un client este de acord cu oferta propusa si generata la pasul anterior puteti trece la pasul urmator si anume Generarea unui contract.
Documentul va fi completat automat cu date despre compania dumneavoastra precum: Reg. Comertului, CUI, Telefon si E-mail, Numele Companiei, Logo si Semnatura si stampila adaugate in sectiunea Companie->Profil->Date Firma.
Corpul contractului contine un text generat automat cu date despre furnizor si beneficiar. Puteti sa editati acest text pentru fiecare contract si sa adaugati alte informatii. Serviciul Generare contract permite inserarea serviciilor/produselor adaugate in aplicatie precum si inserarea drafturilor de contracte salvate in aplicatia CRM.
Inainte sa utilizati serviciul Emite Proforma/Factura trebuie sa aveti setata o data pentru Termen de plata, sau macar o serie si numarul de start si o cota TVA, daca firma dumneavoastra este platitoare de TVA.
Daca nu aveti una dintre setarile mentionate, mai putin termenul de plata, nu puteti emite facturi.
• Pentru informatii despre setarea unui termen de plata puteti accesa: Setari Notificari. Setarea termenului de plata nu este obligatorie, acesta se poate modifica in timpul generarii unei facturi dand click pe iconita de calendar.
• Pentru informatii cu privire la serie si numar accesati: Serie/Nr facturi proforme | Serie/Nr facturi fiscale | Serie/Nr chitante Este important sa aveti cel putin o serie setata pentru fiecare.
• Daca nu aveti atribuite servicii/produse clientului respectiv puteti afla mai multe din: Lista Servicii sau puteti factura servicii/produse globale si se asigneaza automat la client.
• In cazul in care societatea este platitoare de TVA si nu a fost setata cota TVA, accesati: Cota TVA.
Daca toate aceste detalii sunt setate puteti trimite facturi proforme/fiscale clientilor. Termenul de plata este generat automat in functie de numarul de zile pe care l-ati adaugat in sectiunea Companie->Profil->Setari Notificari. Acesta se poate oricand edita, in functie de factura/client.
Serviciile/Produsele apar la inceputul listei atribuite fiecarui client. In cazul in care doriti alta cantitate sau alt pret aveti posibilitatea de a le modifica inainte de emitera facturii. Facturile generate nu se trimit automat.
Factura proforma. Dupa emitere puteti sa o trimiteti direct pe mailul clientului folosind functia Trimite Mail din tabelul Lista Facturi Proforme dand click pe iconita din dreptul facturii proforme pe care doriti sa o trimiteti din coloana Actiuni. In momentul in care ati trimis o factura, aceasta se va marca ca fiind Trimisa.
Factura fiscala. Dupa emitere puteti sa o trimiteti direct pe mailul clientului folosind functia Trimite Mail din tabelul Lista Facturi Fiscale dand click pe iconita din dreptul facturii fiscale pe care doriti sa o trimiteti din coloana Actiuni. In momentul in care ati trimis o factura, aceasta se va marca ca fiind Trimisa.
Serviciul Factura Recurenta utilizeaza, in mare parte, aceleasi date pe care le foloseste si serviciul Emitere Factura Fiscala.
Ce aduce in plus o factura recurenta sunt: Frecventa si Numarul. De exemplu, daca o factura este setata cu frecventa Lunar, iar numarul este 3, clientul primeste un e-mail cu factura atasata in format PDF in fiecare luna timp de 3 luni. Facturile Recurente se trimit automat pe e-mail la data setata.
Se pot efectua o serie de operatii asupra unei facturi emise folosind:
1. Gestioneaza permite:
2. Trimitere e-mail permite expedierea facturii pe e-mailul clientului. Daca factura a fost trimisa butonul se modifica in Retrimitere e-mail.
3. Descarca e-Factura permite descarcarea facturii in format XML pentru a putea fi urcata manual in SPV.
4. e-Factura in SPV permite trimiterea directa a facturii in SPV. Operatia este posibila doar dupa autorizarea CRM AMC in SPV. Pentru informatii privind autorizarea pentru transmiterea facturii in SPV accesati: e-Factura.
5. Descarca permite descarcarea facturii in format PDF.
6. Vizualizeaza PDF permite descarcarea facturii intr-un tab nou pentru vizualizare.
7. Sterge factura
- permite stergerea facturii proforme curente, iar numarul acesteia NU va reveni la cel anterior. Poate fi stearsa oricare dintre facturile proforme.
- apare doar la ultima factura fiscala din serie emisa - permite stergerea facturii curente, iar numarul acesteia va reveni la cel anterior.
Prin intermediul platformei CRM AMC incasarea facturilor proforme/fiscale poate fi facuta:
1. Incasare cu cardul. Daca factura incasata este de tip Proforma, in momentul incasarii se emite automat factura fiscala aferenta si compania primeste un e-mail de informare. Daca este factura fiscala compania primeste doar e-mail de informare.
2. Incasare prin transfer bancar. In momentul trecerii facturii in statusul incasata se poate nota si numarul ordinului de plata si data incasarii.
3. Incasare cash (emitere chitanta). In momentul incasarii se alege la Tip plata, Cash si daca optiunea Genereaza chitanta automat este bifata se genereaza chitanta aferenta.
Acesta zona din sectiunea client permite afisarea, modificarea, adaugarea notitelor pentru clientul respectiv.
In adminsitrarea unui client se pot vizualiza/adauga evenimente care au legatura cu clientul respectiv. Lista evenimentelor este conectata cu un calendar universal al aplicatiei. Aici puteti adauga evenimente pentru o anumita data si ora din viitor cu anumite mentiuni (de exemplu: “De trimis oferta”).
Toate evenimentele adaugate tuturor clientilor/furnizorilor se pot vizualiza in Calendar.
Consideram ca este important sa tineti o evidenta a cheltuielilor periodice din compania dumeavoastra, fie ca este vorba despre facturile la curent, ori la internet, chirie sau alte utilitati. De aceea, CRM AMC va pune la dispozitie sectiunea Furnizori. Introducerea facturilor primite este manuala, dar pasii sunt asemanatori cu cei de la sectiunea Clienti. Pentru fiecare factura introdusa, platforma noastra va va avertiza cu 7 zile inainte de data scadentei, in cazul in care factura nu este marcata ca fiind platita. De asemenea platforma CRM va va avertiza permanent pentru facturile cu termen depasit pana cand factura este marcata ca fiind platita.
Puteti genera cu usurinta rapoarte lunare, trimestriale, anuale sau pe orice perioada de timp doriti pentru o mai buna gestionare a resurselor. Aceste rapoarte se pot exporta in formatul dorit din optiunile afisate (Excel, PDF sau Printare).
Adaugarea unui furnizor este similara cu adaugarea unui Client. Aveti nevoie doar de CUI-ul furnizorului, iar noi preluam toate datele esentiale. In cazul in care observati ca anumite date lipsesc (de exemplu: adresa de e-mail sau numarul de telefon) le puteti completa manual in formularul afisat inainte de salvarea acestuia. Serviciile unui furnizor sunt independente fata de cele de la clienti. Acestea au mai mult rolul de observatii, ele nefiind preluate pe alte documente. Sunt create doar pentru a ajuta la identificarea rolului unui furnizor.
Introducerea facturilor primite se face fie manual prin adaugarea fiecarei facturi direct in platforma fie prin incarcarea acestora cu ajutorul unui fisier .CSV. Pentru incarcare din fisier este important sa se respecte campurile. Va rugam sa descarcati modelul CSV, folosind butonul "Descarcă model CSV", sa completati campurile din tabel si sa-l urcati in platforma folosind butonul "Importa facturi furnizori". Pentru fiecare factura introdusa, platforma noastra va va avertiza cu 7 zile inainte de data scadentei, in cazul in care factura nu este marcata ca fiind platita. De asemenea platforma CRM va va avertiza permanent pentru facturile cu termen depasit pana cand factura este marcata ca fiind platita.
CERINTE pentru fisierul .CSV
Pentru toate datele introduse in platforma noi va generam rapoarte. Astfel, este mai usor de vizualizat cate dintre facturi au fost incasate, ce incasari si cati clienti noi aveti, cate oferte sau facturi sunt emise, ori cate contracte sunt generate. Toate rapoartele se pot genera pe o perioada definita de timp: o data de inceput si o data de sfarsit. De retinut faptul ca la accesarea unui raport este afisata toata perioada.
Atat data de inceput cat si cea de sfarsit se pot edita.
Particularitatile facturilor fiscale sunt:
Vizualizare factura PDF
Descarcare factura PDF
Descarcare arhiva e-Eactura din SPV
Factura a fost trimisa in ANAF RO e-Factura cu succes
Factura a fost trimisa in ANAF RO e-Factura. Nu a fost preluata inca. Verificati peste cateva minute.
Factura nu a fost trimisa in ANAF RO e-factura. Prezinta erori de validare. Verificati, remediati si retrimiteti
Permite plata cu cardul online
Factura recurenta (Abonament)
Statusurile facturilor fiscale sunt:
Neincasata
Incasata
Neincasata. Termen depasit.
Factura a fost trimisa clientului pe e-mail
Factura NU a fost trimisa clientului pe e-mail
Incasarea facturilor proforme/fiscale poate fi verificata in zona Rapoarte -> Incasari.
Statusurile facturilor incasate sunt:
Plata cu cardul
Transfer bancar
Cash
Evidenta facturilor primite de la furnizori prin intermediul SPV si a celor adaugate manual poate fi verificata in zona Rapoarte -> Plati furnizori.
Particularitatile facturilor primite de la furnizori sunt:
Factura primita de la furnizor a fost preluata automat din SPV
Descarcare factura PDF primita de la furnizor prin e-Factura
Descarcare arhiva e-Eactura primita de le furnizor din SPV
Statusurile platilor catre furnizori sunt:
Neplatita
Platita
Neplatita. Termen depasit.
Daca doriti ca un client sa poata efectua plata cu cardul este necesar sa aveti un cont de comerciant valid mobilPay. Daca nu detineti un cont mobilPay ne puteti contacta pentru creare, configurare si activare utilizand adresa de e-mail: suport@crmamc.ro sau accesati pagina www.netopia-payments.com.
Integrarea platii cu cardul necesita Contul de utilizator, Identificatorul de cont de comerciant si parola contului.
Obtinerea Identificatorului de cont de comerciant se face astfel:
• Accesati admin.netopia-payments.com si va autentificati in cont folosind numele de utilizator si parola.
• In cont accesati Puncte de vanzare -> Vezi Lista Punctelor de Vanzare
• In pagina deschisa este afisata o lista care cuprinde conturile care au fost create. In dreptul contului creat pentru link de plata pe factura accesati butonul SETARI TEHNICE si copiati codul, din dreptul Semnatura:, adica Cheie unica ce identifica punctul tau de vânzare in procesul de plata (cheia este de forma: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX).
• Dupa completarea datelor explicate mai sus in platforma CRM AMC puteti da click pe Salveaza setari.
- ati gresit una dintre datele: nume utilizator, parola, identificator cont de comerciant
- nu ati semnat contractul cu Netopia Payments
- contul de comerciant nu a fost inca aprobat de Netopia Payments
- contul dumneavoastra nu are activat serviciul "generare link plata prin SOAP"
Integrarea platii cu cardul EuPlatesc necesita Identificator cont comerciant (MID) si Cheie privata (KEY).
Acestea se obtin de la furnizorul de plata dupa semnarea contractului.
Accesati Integrari -> Export facturi contabile.
Export SAGA - exporta facturile emise intr-un fisier .XML formatat special pentru a permite importul ulterior in programul de contabiliate SAGA. Selectati perioada de timp pentru care doriti exportul si apasati butonul Export SAGA.
Export NextUP (CIEL) - exporta facturile emise intr-un fisier .XLSX formatat special pentru a permite importul ulterior in programul de contabiliate NextUP. Selectati perioada de timp pentru care doriti exportul si apasati butonul Export CIEL.
Export ContWin (Petrescu) - exporta facturile emise intr-un fisier .CSV formatat special pentru a permite importul ulterior in programul de contabiliate ContWin. Selectati perioada de timp pentru care doriti exportul si apasati butonul Export ContWin.
RO e-Factura te ajuta in raportarea, stocarea si descarcarea facturilor prin intermediul serverului ANAF. Sistemul RO e-Factura a fost implementat in anul 2022 in relatia B2G si in anul 2024 in relatia B2B pentru o colectare mai eficienta a taxelor si impozitelor, precum si a taxei TVA.
1. Trebuie sa detii un certificat digital calificat. Exista mai multi distribuitori autorizati: www.certsign.ro, www.digisign.ro, www.alfasign.ro etc.
2. Dupa achizitionarea certificatului digital, FIRMA ta. trebuie sa fie inregistrata in Spatiu Privat Virtual (SPV) in nume propriu sau prin reprezentant legal.
3. Introdu token-ul in calculator si apasa pe butonul "Autorizeaza CRMAMC" din pagina Integrare e-Factura.
4. Alege AM ACCES IN S.P.V. CU CERTIFICAT DIGITAL, apoi Continua
5. Introdu PIN-ul token-ului atunci cand sistemul il solicita si apasa OK.
1. NU este obligatoriu sa detii un certificat digital calificat.
2. Apasa pe butonul "Autorizeaza CRMAMC" din pagina Integrare e-Factura si urmareste instructiunile de pe ecran.
3. Alege NU AM ACCES IN S.P.V. CU CERTIFICAT DIGITAL, apoi Continua
4. Alege OBTINE ACCESUL PRIN CONTABIL
5. Copiaza si trimite link-ul de mai jos contabilului tau pentru ca acesta sa autorizeze contul tau in S.P.V.
Acum poti trasa sarcini pentru utilizatorii platformei CRM AMC din compania ta si poti urmari statusul lor. Poti da o sarcina unui utilizator sau la mai multi in acelasi timp. La fiecare sarcina apare un istoric referitor la editari si se pot pune si observatii daca este cazul. Fiecare utilizator va fi informat pe e-mailul setat in platforma cu o zi inainte si in ziua inceperii sarcinii.
O parte din sarcini trebuie facute la un anumit interval. Pentru a castiga timp sistemul CRM AMC iti permite, acum, sa setezi sarcini recurente pentru colegii tai. Sarcinele pot fi setate doar de administratorul contului si de persoanele care au acces de deplin la actiunile administratorului.
Sarcinile recurente se transforma automat in sarcini unice in data setata pentru emitere.
Programul de fidelizare "Invita prietenii" te ajuta sa-ti maresti perioada de abonament in platforma CRM AMC fara sa platesti. Poti invita maxim 5 prieteni in acelasi timp, introducand adresele de mail in casetele care apar la apasarea butonului . Dupa completarea adreselor de mail ale prietenilor pe care doresti sa-i inviti sa foloseasca CRM-ul apasa butonul Trimite invitatie.