Web Analytics
CRM integrat 100% cu e-Factura

Funcționalități CRM AMC
Tot ce ai nevoie pentru a-ți gestiona afacerea eficient


CRM AMC este un sistem CRM dezvoltat în România, creat special pentru firme mici și mijlocii care doresc să automatizeze procesele zilnice: facturare, relația cu clienții, contracte, plăți și multe altele. Actualizăm și îmbunătățim constant platforma CRM AMC cu cele mai noi funcționalități pentru a-ți asigura o experiență de utilizare optimă și care să corespundă nevoilor tale, indiferent de forma juridică a afacerii: SRL, PFA, II, IF, ONG, SA. Echipa noastră lucrează permanent la perfecționarea sistemului CRM.

Descoperă Softul CRM AMC cu: CRM Premium 1 lună GRATUIT după care poți trece la CRM Standard GRATUIT pe viață | Modulul AMC Facturare 1 lună GRATUIT | Modulul AMC Arhivare 1 lună GRATUIT.

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk