CRM integrat 100% cu e-Factura

Politica de confidentialitate


Politica de confidențialitate pentru utilizarea site-ului www.crmamc.ro

Data: 26.07.2021

Societatea AMC WEBSOFT SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J16/1163/2017, având cod unic de înregistrare RO37557540 și sediul social în strada Împăratul Traian, nr. 4, localitatea Craiova, judetul Dolj și punct de lucru în strada Împăratul Traian, nr. 2, etaj 2, localitatea Craiova, judetul Dolj, în calitate de operator al datelor dvs. personale ia foarte în serios confidențialitatea persoanelor care vizitează site-ul nostru online www.crmamc.ro și, în general, orice persoană care ne furnizează date cu caracter personal (termen definit în continuare) intrând în relații contractuale cu noi.

Vom prelucra întotdeauna datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu reglementările aplicabile în România și în Uniunea Europeană în domeniul protecției datelor cu caracter personal, respectiv Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, după caz, textele adoptate în Uniunea Europeană și legile locale susceptibile de a se aplica datelor cu caracter personal prelucrate în contextul contractului; textele și deciziile emise de autoritățile de control, și anume Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, (ANSPDCP).

Această politică de confidențialitate face parte integrantă din Termenii și condițiile noastre generale de vânzare, care pot fi consultate aici. Prin utilizarea site-ului web, crearea contului, achiziționarea unui abonament, contactarea departamentului nostru de suport pentru clienți sau înregistrată în baza noastră cu date de contact, acceptați în mod expres utilizarea datelor dvs. personale în conformitate cu această politică de confidențialitate. Aceeași politică de confidențialitate se aplică de fiecare dată când ne trimiteți datele dvs. personale precum și operațiunilor de prelucrare pe care le putem efectua asupra acestor date.

Este posibil să vă oferim linkuri către alte site-uri web. Cu toate acestea, nu vom fi răspunzători pentru conținutul sau politicile de colectare a informațiilor de pe aceste site-uri web. Dacă vizitați site-uri web terțe, vă recomandăm să verificați colectarea datelor și politicile de confidențialitate ale acestora. Nu acceptăm nicio răspundere în acest sens. Vă rugăm să verificați aceste politici înainte de a vă comunica datele personale prin intermediul acestor site-uri web.

Ne rezervăm dreptul de a modifica politica noastră de protecție a datelor în conformitate cu legile în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.

Termenul „Date cu caracter personal” se referă la orice informații care vă privesc sau prin care puteți fi identificat direct sau indirect și anume numele, prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail, datele bancare, numele de utilizator, parola, cookie-urile, adresa IP și alte informații care vă permit să fiți identificat și pe care ni le furnizați în orice moment.

Este posibil să colectăm datele dvs. personale atunci când:
– vizitați site-ul web;
– creați un cont de utilizator pe site;
– vă înscrieți la newsletter;
– vă înscrieți la programul de loialitate;
– trimiteți o reclamație, puneți o întrebare sau ne trimiteți orice alt comentariu;
– comunicați datele dvs. personale pe site sau în orice alt mod.

În plus, folosim „Cookies”, așa cum se explică de mai jos. Atunci când colectarea anumitor date cu caracter personal este necesară pentru scopurile prevăzute mai jos, vă vom informa despre acest lucru, și dacă nu ne furnizați aceste informații, nu vom putea finaliza aceste operațiuni.

Este posibil să vi se solicite prelucrarea datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
– procesarea și realizarea comenzilor pe care le plasați prin intermediul site-ului web, inclusiv gestionarea plăților dvs.;
– procesarea și soluționarea reclamațiilor sau întrebărilor dvs. referitoare la funcționalitățite platformei sau contul dvs. de client;
– monitorizarea, dezvoltarea și îmbunătățirea site-ul web și a platformei și experienței dvs. ca utilizator;
– analizeazarea comportamentul pe site sau în platformă și a reacțiilor la campaniile noastre de marketing, pentru a îmbunătăți sau personaliza serviciile pe care vi le oferim;
– gestionarea, crearea și întreținerea contului dvs. de client, inclusiv cu scopul de a vă oferi noi funcționalități sau servicii noi;
– transmiterea de informații și oferte comerciale referitoare la produse și servicii existente sau noi legate de serviciile noastre;
– oferirea de servicii și oferte personalizate prin e-mail, telefon, pe site.

Atunci când este disponibil acest serviciu, vă puteți înscrie la newsletter-ul site-ului (buletin informativ) și, prin urmare, puteți alege să fiți informat periodic cu privire la ofertele disponibile pe site-ul web. Veți aveți posibilitatea să vă dezabonați în orice moment, făcând clic pe linkul furnizat în acest scop sau utilizând formularul nostru de contact pentru serviciul clienți.

Este posibil să ni se solicite să vă transferăm datele personale:
– către colaboratori din cadrul rețelei care pot utiliza Datele dvs. cu caracter personal pentru a vă trimite informații și oferte comerciale privind serviciile noastre existente sau noi;
- unora dintre furnizorii noștri de servicii și procesatori de date care ne ajută să vă îndeplinim comanda, să vă procesăm plata, să vă trimitem informații și oferte comerciale și să analizăm utilizarea site-ului web sau a platformei, în vederea îmbunătățirii calității și a eficienței site-ului web, cu menționarea faptului că furnizorii de servicii menționați anterior sunt obligați prin contract să respecte la rândul lor confidențialitatea și legile în vigoare privind protecția datelor dvs. personale.

În conformitate cu legislația în vigoare, aveți dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dvs., de a accesa, corecta datele inexacte sau incomplete, de a elimina („dreptul de a fi uitat”) sau restricționa prelucrarea datelor dvs., drept de a formula opoziție și a vă opune prelucrării, dreptul de a vă transfera datele către alt operator („dreptul la portabilitate”), dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri. precum și dreptul de a decide soarta datelor dumneavoastră după deces; aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui e-mail la contact@crmamc.ro sau prin trimiterea unei scrisori în atenția Departamentului juridic / Managerului de confidențialitate a datelor la următoarea adresă, str. Impăratul Traian, nr. 2, et. 2, loc. Craiova, jud. Dolj, însoțită de o copie a cărții de identitate.

Totodată vă informăm că aveți dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs. și dreptul de o plângere în fața unei Autorități Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

CONTACT: ANSPDCP, Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212, E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Am implementat și menținem toate măsurile adecvate pentru a garanta că procedurile noastre interne referitoare la securitatea datelor dvs. personale sunt conforme cu reglementarea în vigoare. În plus, vom depune toate eforturile pentru a ne asigura că terții care lucrează cu noi, în baza contractului, ca furnizori de servicii, să punem la dispoziția dvs. acest site web și platforma web, să ofere o protecție adecvată Datelor cu caracter personal la care au acces. Limităm accesul la Datele cu caracter personal care vă privesc strict către angajații sau colaboratorii noștri care sunt ținuți de obligația de confidențialitate corespunzătoare și al căror contact cu aceste date cu caracter personal considerăm că este justificat în contextul rolului lor și / sau pentru a vă oferi servicii.

Vom efectua toate procedurile necesare pentru a garanta prelucrarea sigură a datelor dvs. personale. În special, vom lua toate măsurile de precauție necesare pentru a vă proteja datele cu caracter personal împotriva pierderii sau abuzului și vom folosi proceduri de securitate pentru a preveni orice acces neautorizat la aceste date cu caracter personal. Toate datele personale pe care le colectăm sunt stocate pe un server care oferă toate garanțiile de securitate; informațiile sunt stocate pentru o perioadă care nu depășește perioada necesară pentru îndeplinirea obiectivelor indicate în secțiunile de mai sus.

Când vizitați site-ul web, este posibil să salvăm câteva fișiere digitale mici pe computer, telefon sau tabletă, cunoscute sub numele de „cookie-uri”, care vor fi salvate de browserul dvs. pe hard disk. Cookie-urile ne ajută în diferite moduri. Folosim cookie-uri pentru a ne permite să organizăm mai bine site-ul web sau informațiile referitoare la produsele noastre și să facem aceste informații mai relevante pentru interesele sau preferințele dumneavoastră. Cookie-urile ne permit să știm cine a vizitat ce pagini și reclame, pentru a determina frecvența de vizitare a anumitor pagini, pentru a determina zonele preferate ale site-ului și pentru a direcționa utilizarea site-ului în general.

Întrucât site-ul nostru folosește cookies furnizate de către google.com și youtube.com puteți afla mai multe informații accesând direct paginile furnizorilor, respectiv:
https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=ro
https://www.youtube.com/static?template=terms&hl=es&gl=ES
Vă rugăm să rețineți că nu controlăm utilizarea cookie-urilor de către terți.

Pentru mai multe detalii consultați și pagina Politica privind cookie-urile.

Pe baza procesului de gestionare a clienților de comerț electronic și a clienților potențiali, inclusiv relațiile cu clienții, gestionarea campaniilor de marketing, monitorizarea rezervărilor electronice, vom aplica următoarea politică de stocare:
- Datele personale referitoare la clienți, inclusiv conținutul email-urilor: durata relației contractuale, plus perioada cerută de lege, adică 5 ani.
- Date necesare facturării și aferente operațiunilor contabile: 10 ani
- Date referitoare la non-clienți: 5 ani de la ultimul contact activ cu noi
- Cookie-uri de cumpărare și istoric de navigare: 24 luni
- Alte date cu caracter personal: 5 ani

Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate sau la modul în care utilizăm datele dvs. personale, vă rugăm să ne contactați utilizând adresa de email pentru serviciul clienți suport@crmamc.ro

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk