CRM integrat 100% cu e-Factura

Întrebări frecvente


Întrebări frecvente CRM AMC

Găsește aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de platforma CRM.

Pot beneficia de un Demo sau o perioadă gratuită pentru testare?

Ai posibilitatea să testezi platforma CRM GRATUIT 1 lună și să verifici toate funcționitățile Premium. După perioada de testare, dacă nu prelungești abonamentul Premium, afacerea ta se va muta automat pe abonamentul Standard la care vei avea acces GRATUIT permanent.

Platforma CRM se potrivește afacerii mele?

Sistemul CRM este dedicat IMM-urilor din România. Dacă afacerea ta are ca domeniu de activitate prestarea de servicii și gestionezi peste 30 de clienți, atunci CRM AMC este soluția perfectă. Platforma poate fi utilizată și pentru vânzare de produse, dar a fost special concepută pentru servicii.

Clienții noștri vin din domenii precum Construcții, Avocatură, Automotive, Agricultură și nu numai.

Pot achiziționa oricând pachetul Premium în perioada Trial?

Da, poți achiziționa oricând pachetul CRM Premium în perioada de încercare sau după finalizarea acesteia. În caz contrar la expirarea perioadei gratuite contul tău va trece automat la varianta Standard.

Cum pot face plata pentru pachetul ales?

Plata se realizează online cu cardul bancar sau prin ordin de plată. După efectuarea plății poți descărca factura fiscală din contul tău de client, iar perioada achitată va fi adăugată automat în cont. În plus, ești notificat cu 10 zile înainte de expirarea pachetului Premium.

Îmi expiră perioada de utilizare a platformei CRM, cum o prelungesc?

Pentru prelungirea pachetului, apasă pe numărul de zile afișat în cont și alege varianta care ți se potrivește.
Fie pentru 1 lună, 6 luni sau 12 luni pentru pachetul CRM Premium sau poți folosi gratuit funcționalitățile de la Pachetul Standard.

Pot prelungi pachetul Premium cu unul Standard?

Pachetul Premium poate fi prelungit doar cu un alt pachet Premium. Dar după expirarea pachetului Premium, dacă nu se face prelungire, contul trece automat la Pachetul Standard.

Pot face upgrade de la pachetul Standard la pachetul Premium?

Da. Se poate face upgrade de la Pachetul Standard la Premium sau Utimate oricând.

Ce se întâmplă cu contul meu dacă nu mai plătesc?

Platforma rămâne utilizabilă, dar aveți acces doar la funcționalitățile din Varianta de abonament Standard.

Pot accesa platforma CRM și de pe mobil?

Platforma CRM este optimizată pentru toate dispozitivele. Tot ce trebuie să faci este să accesezi browserul telefonului și să te conectezi în sistem.

Ce reprezintă factura electronică?

Factura electronică este factura emisă, transmisă şi primită într-un format electronic structurat de tip XML care permite prelucrarea sa electronică și automată.

Ce avantaje aduce automatizarea facturării cu ajutorul unui CRM?

Automatizarea facturării în CRM AMC elimină nevoia de a crea manual fiecare factură, reducând riscul de erori și economisind timp. De asemenea, permite monitorizarea stadiului plăților și trimite notificări automate pentru facturile neplătite.

Care este diferența între “factura în format electronic” și e-Factura?

Factura în format electronic poate fi trimisă pe e-mail și reprezintă o replică a facturii tipărite sau tipizate. RO e-Factura presupune generarea unui fișier în formatul .xml care conține informații codificate și standardizate alături de factura fiscală clasică. E-Factura poate conține și unele informații care nu sunt vizibile în formatul clasic al facturii.

Cum se poate accesa sistemul RO e-Factura?

Primul pas pentru utilizarea sistemului informatic RO e-Factura este înregistrarea în SPV în nume propriu, prin intermediul unui reprezentant legal/desemnat sau prin împuternicit. Spațiul Privat Virtual poate fi accesat numai prin utilizarea unui certificat digital calificat pentru semnătură electronică, emis de un furnizor acreditat.

Care sunt pașii pentru a genera o factură electronică RO e-Factura din CRM?

O factură generată pentru un client B2B sau B2G poate fi salvată cu un singur click în format e-factura (XML) sau pote fi trimisă cu un singur click direct în Spațiul Virtual Privat, daca a fost facută autorizarea CRm AMC cu SPV-ul.

În cât timp trebuie transmisă e-Factura?

e-Factura trebuie transmisă în maxim 5 zile lucrătoare de la emiterea facturii fiscale. Încălcarea acestui termen limită pentru transmiterea facturilor în cadrul sistemului național RO e-Factura constituie contravenție și atrage sancțiuni financiare.

Trebuie să utilizez RO e-Factura dacă nu emit facturi?

Da, este obligatoriu să utilizezi RO e-Factura pentru a primi toate facturile emise de furnizori și pentru a le înregistra corect în contabilitate.

Cum pot accesa contul dacă îmi uit parola (sau dacă vreau să o schimb)?

Dacă nu vă amintiți parola sau doriți să o schimbați, accesați link-ul și urmați instrucțiunile.

Nu ați găsit răspunsuri la întrebările dvs? Echipa noastră de suport vă stă la dispoziție

Descoperă Pachetul CRM Standard, o opțiune gratuită. La înregistrare beneficiezi GRATUIT de 1 lună CRM Premium, după care revii la standard. Nu ai nimic de pierdut, doar de câştigat!

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.