Prețuri CRM - varianta standard


Pachetele CRM AMC standard se adresează tuturor managerilor si administratorilor de firme mici si mijlocii ce doresc să își gestioneze cu ușurință toate serviciile administrative ale companiei, precum: baza de date cu clienții activi si potențiali, baza de date cu furnizorii, ofertele de servicii si/sau produse ale firmei, statisticile(zilnice, lunare, anuale) de vânzări, financiare etc, email-urile, calendarul, etc.

Toate pachetele sunt fără limită de: spațiu de stocare, număr de conexiuni, număr de servicii, clienți și furnizori, număr de oferte emise și contracte generate. NU există costuri de configurare sau alte costuri ascunse.

Descoperă diferența si pachetul ce ți se potrivește aici Standard vs Premium.

Standard Premium

Pachet Standard

1 Luna

19 + TVA

Esti la început de drum cu afacerea ta și ai în față provocările pieței? Achiziționează pachetul CRM AMC standard lunar și vei face față mai ușor provocărilor cu ajutorul sistemului de management al clienților și al furnizorilor pus la dispoziție de noi.

Pachet Standard

6 Luni

102 + TVA

Prin achiziționarea pachetului CRM AMC standard pentru o perioadă de 6 luni vei avea avantajul folosirii funcționalităților puse la dispoziție de sistemul de management CRM AMC, utile oricărui manager, cu o reducere de 10%.

Pachet Standard

12 Luni

156 + TVA

Pachetul CRM AMC standard pentru 12 luni îți oferă o reducere de 30% și totodată, funcționalitățile sistemului de management CRM AMC destinat afacerilor mici și mijlocii ce sunt disponibile în întregime și fără limite.
Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.